Tuesday, March 19, 2013

Day 3

Świetnie ! Spóźniłam się do szkoły ... Ale nie było tak źle . Dostałam 5 z pracy klasowej , i 2 za kartkówkę .  Chciałam , żeby Pani Z < moja wychowawczyni > usprawiedliwiła mi czwartek i piątek , więc napisałam mamie sms`a , żeby zadzwoniła do niej , no i zadzwoniła < przy czym Pani Z podała jej wszystkie oceny jakie mam , włącznie z trzema 1 z podstaw przedsiębiorstwa , trzema 1 z fizyki , i czterema 1 z rosyjskiego > . Na szczęście mama w domu nic nie mówiła , więc chyba nie jest zła < chociaż to dobre > .
Jutro mam poprawę z Ld < Logistyka magazynowa > i wiersz na J.polski , nauczyłam się go , naprawdę !
W domu jak zwykle nic ciekawego , ja siedzę u góry przed laptopem  i słucham muzyki , a mój chłopak z Jachem < jego młodszym bratem , który ma na imię Sebastian > na dole grają w jakieś idiotyczne gierki w necie . Mama siedzi razem z nimi . Wciąż piszę o mamie , ale nie myślcie , że nie mam taty . Jest w delegacji i wraca do domu raz na 2 lub 3 tygodnie . Zawsze jak wraca , to się ostro kłócimy i mam ochotę go zabić , ale jak go dłużej nie ma w domu , to zaczynam za nim tęsknić . Za jego garbatym nosem < który po nim odziedziczyłam > przed telewizorem , wiecznie oglądający sport i przeglądający telegazetę , za jego krzykiem , że jestem niewychowaną gówniarą i że nie mam pyskować , bo sobie na to nie zasłużył . No ale powiem szczerze , że w domu lepiej jest bez niego . Chociaż jak momentami patrze na stosunek mojej mamy do mojego chłopaka , to chce żeby był w domu cały czas i ogarnął ten cyrk . 


No comments:

Post a Comment