Monday, March 18, 2013

Day 2

Dzień nie był aż taki zły . Miałam obcasy w szkole . Stojąc przy tablicy na matematyce , chłopaki zaczęli coś mówić na mój temat , nawet nauczyciel się włączył do rozmowy . Wyszło z tej rozmowy tyle , że podobam się Adamowi ale nie wie jak do mnie zagadać < a ja bardzo dobrze wiem , że to były zwykłe żarty , bo na mnie to nawet deszcze nie leci ; p ale fakt faktem , to były głupie żarty i docinki , znam moją klasę > 

Olałam to . Tyle , że teraz na każdej przerwie , chłopaki z klasy pytają , gdzie mam Adasia . 
Angelika ma zdjęcie Rafała w telefonie . Dziwne to , nie powiem . Jestem zazdrosna . Wiem , że Rafał ją zna , bo mi kiedyś o niej opowiadał , byli kiedyś razem czy coś tam takiego . Zapytałam ją dzisiaj skąd go zna , a ta tylko wzruszyła ramionami i poszła dalej . Jeszcze z niej to wyciągne .

Dostałam 3+ za kartkówkę i 4 ze sprawdzianu z lm < logistyka magazynowa - mój przedmiot zawodowy , który bardzo lubię - jest jedynym interesującym przedmiotem z wszystkich zawodowych , który naprawdę obrazuje moje zadania w przyszłej pracy > . Jestem z siebie bardzo dumna , ponieważ to były jedne z lepszych ocen , a i dla mnie to bardzo dobra ocena . Muszę się nauczyć wiersza na pamięć na polski . W ogóle nie mam na to ochoty . Ten wiersz jest nudny , i ma sporo trudnych słów , no ale trzeba podołać zadaniu , bo nie chce kolejnej negatywnej oceny .

Cel z wczoraj nie został wykonany ; ( No chociaż w połowie tylko . Miałam mówić prawdę , no i mówiłam , to co tutaj piszę , jest prawdą . Ale Boguś < moja przyjaciółka z klasy , z którą się trzymam , bo z innymi to się po prostu nie da wytrzymać > jest przekonana , że Rafał zerwał ze mną kilka dni temu i od tego czasu nie ma ze mną kontaktu , a to kompletna nieprawda . Chciałam być po prostu fajna , chciałam mieć o czym opowiadać ... Nie wiem , jak jej powiedzieć , że to kłamstwo , ale nie chce też wyjść na głupią . Na razie się pilnuję , nie długo powiem jej , że wróciliśmy do siebie , i wszystko będzie jak dawniej .

A tymczasem , siedzę w swoim pokoju i oglądam Spartakusa . Do zobaczenia jutro ; )


No comments:

Post a Comment