Sunday, March 17, 2013

Day 1

Cel: mówić prawdę. < tyle że prawda jest strasznie nudna i żmudna. Nie mam o czym opowiadać , bo moje życie nie jest zbyt ciekawe , ale będzie trzeba się postarać . Nie ma rady . >

Jest niedziela , leniwa niedziela. Razem z moim chłopakiem < Rafałem > wstaliśmy przed 7 < kto w niedziele wstaje przed 7 ? > . Na śniadanie pyszna jajecznica . Potem Rafał poszedł do siebie po laptopa i od tego czasu , reszte dzień spędziliśmy przed ekranami zabójczego Internetu . Nie zrobiłam dzisiaj kompletnie nic ! Jestem z siebie dumna . Potem przyszedł Antek  < siostra Rafała > , chwilę posiedziała i poszła do domu . Tak to wyglądało , kompletna leniwa niedziela < mówiłam , że nie mam o czym opowiadać , bo moje życie nie jest ociekające zajebistością  tak jak innych nastolatek > . Nie chce mi się iść jutro do szkoły < mam 16 lat i chodzę do technikum logistycznego > . Chciałabym , żeby jeszcze dzisiaj wydarzyło się coś ciekawego ...

No comments:

Post a Comment