Friday, March 22, 2013

Day 5

Dzisiaj mecz , idziemy z Rafałem do niego oglądać go razem z jego tatą ; ) Nie jest tak źle , mogło być gorzej , wypiłam jednego drinka . Przegraliśmy , haha , nie ma co ; ) W szkole na dwóch w-fach zamiast grać w coś normalnego oglądaliśmy Dzień Sportu w naszej szkole . Nauczyciele kontra uczniowie . Koszykówka i siatkówka < kocham siatkę > . W kosza wygrali nauczyciele , a w siatkówkę uczniowie < wiadome było , że wygrają dziewczyny , które chodzą na treningi siatkówki , sama też chodziłam , przez 2 lata , ale musiałam zmienić szkołę i przestałam chodzić > Jedna z nauczycielek skręciła sobie kostkę , kiedy skakała do bloku . Śmiechu było co nie miara . Jutro przyjeżdża Michał < syn mojej starszej siostry > . Wymęczy nas nieźle .

No comments:

Post a Comment